.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صحت انتخابات شوراهاي اسلامي تبريز تایید شد

هيات عالي نظارت استان صحت انتخابات شوراهاي اسلامي شهر تبريز را تاييد كرد.


به گزارش نصر، هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان پس از برگزاري جلسات متعدد با كانديداهاي معترض به نتايج انتخابات شوراهاي شهر تبريز و بازشماري تعدادی از صندوق هاي مورد نظر اين كانديداهاي محترم بدليل عدم مغايرت موثر در داخل صندوق ها و سرنوشت نتايج نهايي، صحت انتخابات شوراي اسلامي شهر تبريز را تاييد كرد.


رضا عليزاده نائب رئيس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر افزود: علي رغم اينكه هيات نظارت شهرستان تبريز در دو مرحله بررسي های لازم اعم از تجميع و بازشماري تعدادي از صندوق هاي راي صحت انتخابات شوراهاي اسلامي شهر تبريز را تاييد كرده بود اما جمعی از كانديداهاي محترم بازهم معتقد به پي گيري شكايت خود بوده و با مراجعه به دبيرخانه هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان شكايت خود را ارائه داده بودند.


نماينده مردم ورزقان در مجلس شوراي اسلامي گفت: هيات عالي نظارت استان نيز پس از دريافت شكايت معترضين طبق قانون در فرصت 15 روزه اي كه در اختيار داشت اقدام به بررسي شكايات كانديداهاي محترم معترض و برگزاري جلسات متعدد با حضور كانديداهاي شاكي كرد.


عليزاده تصريح كرد: هيات عالي استان نيز بدليل تنوير افكار عمومي و اطمینان بخشی كانديداهاي محترم اقدام به بازشماري تعدادی از صندوق هاي رای مورد نظر كانديداهاي شاكي نموده و در نهايت به دليل عدم مغايرت قابل توجه در داخل صندوق ها و موثر نبودن در تعیین سرنوشت نتايج نهايي ، هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي استان راي به صحت انتخابات شوراهاي اسلامي در شهر تبريز داد.
وي با قدرداني از حضور تاريخ ساز مردم استان در پاي صندوق هاي راي در حماسه 29 ارديبهشت تصريح كرد: باید از همه کاندیداهای محترم که با حضور خود باعث ایجاد و افزایش شور وشوق انتخاباتی گردیده و زمینه ساز رقم زدن حماسه بزرگ 29 اردیبهشت ماه شدند قدردانی کرد.


علیزاده ادامه داد: منتخبین مردم در شوراها ي اسلامي شهر و روستا نیز این فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرده و با ملاک قرار دادن قانون و استفاده از ظرفیت های تخصصی، در ایفای وظایف خود و كمك به توسعه همه جانبه شهرها و روستاهاي استان تلاش کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.